حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

حسابدار

این وبلاگ اولین وبلاگ فارسی زبان با موضوعیت حسابداری می باشد که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است .

نرم افزار و حسابداران

با پیشرفت روز افزون در عرصه خدمات جانبی حسابداری و نرم افزارهای حسابداری ، دیگر اینکه یک حسابدار بتواند ثبت بزند نکته و برتری چندانی بحساب نمی آید . این روزها یک شخص که هیچ چیزی درباره حسابداری نمی داند می تواند با شرکت در یک دوره 9 ماهه حسابداری ثبت زنی ساده حسابداری را فرا بگیرد و از آن به نحو احسن استفاده نموده در ضمن در کار خود نیز موفق باشد . حال این چیست که موفقیت این فرد تازه حسابدار شده را تضمین می کند ؟ 
این روزها برنامه های حسابداری مختلفی وارد بازار کار حسابداران شده است . نکاتی که توجه بیشتر شرکتها را در جهت تهیه یک نرم افزار حسابداری جلب می نماید در درجه اول کارا بودن ، ساده بودن و ارزان بودن یک نرم افزار است . البته در بین این سه نکته ، نکته اول یعنی کارا بودن نرم افزار از بقیه نکات با اهمیت تر است و صد البته که نکات مهم دیگری نیز ممکن است برای یک فعالیت یا واحد تجاری با اهمیت باشد . ما در این مطلب به مسائل عمومی تر توجه می کنیم .
در این مطلب نرم افزار ارائه شده در سایت کاوه کامپیوتر مورد بررسی قرار می گیرد . این نرم افزار در یک ورژن رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است .
این نرم افزار به سادگی قابل نسب بوده و قابل نسب بودن آن بر روی ویندوز ایکس پی یک مزیت بحساب می آید . پس از نسب کامل نرم آفزار ، یک آیکن بر روی دسکتاپ قرار می گیرد . پس از دبل کلیک در روی این آیکن نرم افزار از شما یک نام کاربر و یک کلمه عبور می خواهد . نام کاربر به طور پیش فرض ارائه شده است و در قسمت کلمه عبور چیزی ننویسید . حال دکمه تأیید را بزنید تا وارد محیط اصلی نرم افزار شوید .
پس از آنکه دکمه تأیید را فشار دادید صفحه انتخاب سال مالی ظاهر می شود . در این قسمت سال مالی و تاریخ شروع و پایان آن را بنویسید و دکمه تأیید را فشار دهید .
حال صفحه ای که در مقابل شماست همان صفحه اصلی و در واقع دسکتاپ نرم افزار حسابداری شماست . شما می توانید بشکل بسیار ساده ای حسابهای خود را در نرم افزار معرفی نموده و بکمک آنها حسابهای خود را کنترل نمایید . البته بیش از 400 حساب به طور پیش فرض در نرم افزار قرار گرفته است .
در این نرم افزار می توان زمان ورود و خروج کاربران را کنترل نمود و از دیگر مزیتهای این نرم افزار ، ایجاد محدوده برای کاربران می باشد . ضمنا این نرم افزار دارای یک راهنمای بسیار کامل و ساده در داخل خود می باشد که راهنمایی خواستن در حین کار را راحت تر می کند . البته اینها که گفته شد تنها بخشی از کارایی های این نرم افزار بود . امیدوارم که شما هم با مراجعه به سایت کاوه کامپیوتر این نرم افزار را دریافت نموده از آن استفاده نمایید .
همانطور که قبلا هم گفته بودم چیزی که برتری یک حسابدار در شرایط کنونی بحساب می آید هوشیار بودن ، سطح علمی بالا و خلاق بودن است . اکنون دوره گراچوف بودن حسابداران به پایان رسیده است . حسابداری موفق است که دارای خلاقیت بوده و بتواند ارائه سیستم کند . نه اینکه مثل گراچوف حساب ذغالهای آقای اسکروچ را نگه دارد .
در پایان این نکته را بیاد بسپارید :
همیشه به بالا نگاه کنید تا بالا بروید و از ترس افتادن پائین نمانید .
به امید دیدار . تا بعد ... 
نظرات 2 + ارسال نظر
خالیبند چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:11

boy little شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:53

ادرس ایمیل شما را می خواستم تا با شما مکاتباتی چند داشته باشم
متشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد